Boldixil Şampuan Kullananlar

Boldixil Şampuan, saç dökülmesinin önlenmesi, yeni saç çıkışının hızlandırılması, zayıf saç tellerinin kalınlaştırılmasına yardımcı şampuanlardan biridir. Boldixil Şampuan kullananlar değerli yorumlarını diğer kullanıcılarımızla paylaşabilirler. İçerikte yer alan maddelere karşı alerjiniz var ise kullanmayınız.

Fiyatı:

  • 39 TL / 10 kullanım içeren şişelerde.

İçeriği:

  • Ginseng
  • Kara Sarımsak
  • Minoxidil

Boldixil Şampuan Özellikleri, Faydaları:

  • Bilinen – rapor edilmiş herhangi bir yan etkiye sahip değildir.
  • Saçların yoğunlaştırılmasına yardımcı olur.
  • İzinli üretim belgelerine sahiptir.
  • Bitkilerle elde edilmiş formülüne ek olarak minoxidil kullanılmıştır.
  • Saç hacmini arttırıcı özellikler sunaral saç dökülmesinin önlenmesine yardımcı olur.
  • Saç – saç derisinin bakımında etkilidir.
  • Saç dolgunluğunu arttırır.
  • Saç kaybının durdurulmasında aktif rol alır.
  • Mevcut saç tellerinin kalınlaştırılmasında etkilidir.
  • Saçları daha gür gösterir.
  • 18+ yaş için kullanımı uygundur.
  • Cilt tarafından hızla emilir.
  • Saç köklerinin beslenmesi – onarılması ve gelişmesini destekler.
  • Yağlanma oluşturmaz.
  • Her şişe on kullanımlıktır.
  • Etkinliği kanıtlanmıştır.
  • Sağlık Bakanlığı’nca kaydı alınmıştır.
  • Uyuyan saç köklerinin uyandırılmasına yardımcı olur.
  • İlaç içermeyen bir formüle sahiptir.
  • Saç kıran tedavisi ve saç ekimi sonrası uygulanmasında önerilmektedir.
  • Hormonal yapıya zarar vermez. Saçları güçlendirir.
  • 90 gün kullanım sonunda gözle görülür etkilere sahiptir.
  • Biofer laboratuvarlarında üretilmiştir.

Kullanımı:

  • Tek başına ya da kendi şampuanınızdan sonra saç – saç derisine masaj yaparak uygulayınız ve yıkayınız. Her duşta kullanmanız önerilir.

Buna benzer diğer ürünlere ulaşmak için aşağıdaki sayfalarımızı ziyaret edebilirsiniz.

Saç Dökülmesi ve Bakımı

Bu tarz ürünleri kullanmadan önce kesinlikle doktorunuza danışınız. İlgili bakanlıklardan izni olduğuna emin olunuz, kullananlar.com.tr herkesin bilgilenmesi gayesindedir ve sadece bilgi vermektedir, satış yapmamaktadır.

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

144 Yorum - "Boldixil Şampuan"

Bildir

Arkadaşlar almayın dolandiŕici bunlar atv haberde boldixir yaziyor ilacin ismi bu türk bilim adamlari buldu henuz piyasada yok sanirim eczanelerde bulamadim bu dolandiricilarda boldıxıl koymuslar adini pazarlaya bildiklerine pazarlamaya calisiyolar Allah bilir icinde ne var reklama dikkatli bakin anlarsiniz isimleri karşilaştirin

birsey yeni cikinca, insanin da ihtiyaci olan ve hassas oldugu birseyse inanma duygusu artiyor. Ben saç ektirdikten sonra ogrendim ki Prp diye bisey var. eczanelerde sac dokulmesini durduran ilaclar zaten yillardir var. simdi bu reklami gorunce güldüm :)) sanki piyasada hic olmayan birsey icat edilmis gibi :))

arkadaslar bu dolancırılardan bişey almayın ben istedim 3 adet isteyene videosunu bile atabilirim 2 adet gönderdiler müsteri ttemsilcisini arıyorum bizde kaydınız yok başka biri yollamış diyor fatura elimde isteyene fottoda atabilirim güvenmeyin adli yollara şikayette bulundum lttf bulaşmayın yalan atıyorlar insanların duygularıyla oynuyorlar..

Ya bende sipariş verdim 6 adet 180 tl 3 adette hediye veriyoruz dediler toplamda 9 adet kargo geldiği gün evde deildim şuan ptt kargoda bu pazartesi gidip alacam ama yorumlarınızı okuduktan sonra fikirim değişti gerçkten dolandırıcı olduklarını mı söylüyorsunuz lütfen cvp bekliyorm sizden

Kardsm sana guvniyrz almıyoruz tskkrker

Bende sipariş vercektim vermiyorum o zaman

kardeş gönderen şirketin faturadaki adı ne geçiyo

Arkadaşlar gerçekten bi etkisi var mı?? Gerçekten doğru düzgün yanıt verin.. Yanma olur diye düşünüyorum çünkü sarımsak var.Bir de eczaneler de var mı ?? Kokusu nasıl??

bende sipariş verdim yarın elimde olur almayan arkadaşlar birazdaha sabretsin sonuç kötü olursa paylaşırım ben yandım siz yanmayın derim:d inş sonuç iyi olurda bütün keller bayram ederiz şaka bitarafa mutlaka iyi kötü paylaşımda bulunacağım beni takip edin eğer sonuç iyi olursa watsapp gurubu bile kurarız anasını satayım siz şimdiden ismim düşünün

Ben daha yeni sipariş etim bakalım kulncaz inşallah güzel bişey yaa ardim adam öyle faydalı anlatı ki wala keşke daha önce alsaydım dedim kendime arkadaşlar kullanan war mi yazsin bi zahmet faydası war mi ne tür gelişmesi war

1 haftadır kullanıyorum seyrek saçlarımda canlanma ve şeklinin güzel oldugunu görüyorum umarım devamı gelir

Harbi faydasi oldumu

Kardaş mrb faydası nasıl iyi mi

Bende bu haftadır kullanıyorum hiç etkisini girmedim dökülen saçları durdurmadı bıle

10 kullanımlık için çok para değil mi bu yanı ben hergün duş alıyorum Ee 10 gün sonra biticek ne anlamı kaldı kı bunun

saçını gün aşırı yıka

Ürünü yeni siparis ettim gelismelerden haberdar edileceksiniz

Nasil gidiyor?

10 gündür kullanıyorum dökülme durdu. İnşallah devamı gelir. Daha uzun süredir kullanan yok mu? Ayrıca şişenin üzerinde içerik yazmıyor üretim yeri ve üretici firma bilgisi yok. Biofer yazıyor sadece. Onu araştırdığımda ise Boldixil kısmında alakasız şeyler yazıyor. Kullanmaya başladıktan sonra farkettim bunu..dökülme durduğu için de kullanmaya devam ediyorum..hadi hayırlısı..

5 yıl kullandım tuzak bunlar saçların bağışıklılık kazanınca eskisi gibi dökülmeler olacak hiç faydası olmayacak

serap hanim madem gonderilen urun farkli insan bi bakar kullanmadan once kontrol eder,iş işten gecmiş ondan sonra farkina varmissin,birde hayla kullanacagim diyorsun bunlar para tuzagi arkadaslar izlediginiz videolarda bana gore montaj.

Bir haftadır kullanıyorum dökülmeler durmadı aksine artı

wpDiscuz