Chia Tohumu Kullananlar

Chia Tohumu, bir bitki tohumu olup besin – gıda takviyesi kategorisinde yer almaktadır. Zayıflama odaklı kullanımına sıkça rastlanmakla beraber bağışıklığın desteklenmesi ve çeşitli hastalıklara iyi gelmesi sebebi ile de tercih edilebilmektedir. Tanımlanan diğer faydaları aşağıda sıralanmaktadır.

Fiyatı:

  • 29,90 TL / 1kg içeren paketlerde.

İçeriği:

Tohumun içeriğinde tamamen doğal olarak bulunan maddeler aşağıda sıralanmıştır.

  • C, D, E vitaminleri, İyot, Kalsiyum, Lif, Magnezyum, Demir, Omega 3.

Özellikleri, Faydaları:

  • Chia Tohumu kullananlar sağladığı tokluk hissi ve vitamin – mineral desteği ile daha sağlıklı ve hızlı bir zayıflama süreci geçirebilirler.
  • Tüm diyet programlarında sıklıkla tercih edilebilmektedir.
  • Tek başına, meyve – sebze suları ile, tüm besin – yemek maddeleri ile karıştırılarak tüketilebilmektedir.
  • Düzenli kullanım ile ( günde en az 25 gr ) bağışıklık sistemini desteklemekte olup tüm vücut – organizma ve metabolizma sistemlerine olan faydaları bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
  • Halsizlik, durgunluk, bitkinlik önleyici özellikleri yüksek olp genel enerjinin arttırılmasında aktif rol alır.
  • Yoğun ve yüksek lif deposu özelliği ile diyetlerde kullanıma uygundur.
  • Antioksidan kapasitesi ile tüm önemli hastalıkların risklerini azaltıcı nitelikler sunar ve yaşlılık belirtileri ile mücadeleye katılabilmektedir.
  • Hassas bünyeye shaip olan bireylerde de kullanılabilir.
  • Kış mevsimi hastalıklarından korunmada etkili C vitamini desteği sunar.
  • İçeriğinde ayrıca temel mineraller barındırmakta olup aynı zamanda kansızlık probleminin önlenmesine yardımcı olan Demir mineralini de doğal olarak verebilmektedir.
  • Cildin güzelleştirilmesi, diş, tırnak, saç sağlığının korunması ve geliştirilmesinde tercih edilebilmektedir.
  • Kabızlığın önlenme ve giderilmesi, sindirimin kolaylaştırılması, beyin aktivitelerinin geliştirilmesi, kalp rahatsızlıklarının önlenebilmesi, kemik yapılarının kuvvetlendirilmesi gibi pek çok faydası olan tohum ile alakalı olarak birkaç küçük tarif aşağıda verilmektedir.

Chia Tohumu  Tarifleri, Chia Nasıl Tüketilir?

  • Tüm salata, yemek, tatlı, kek, hamur odaklı yemeklere birer tatlı kaşığı atılarak tüketilebilir.
  • Bir bardak sıcak suya bir tatlı kaşığı eklenir ve yaklaşık yirmi dakika demlendikten sonra her öğünden ortalama on beş dakika önce içilerek tüketilebilir.
  • Badem sütü, tüm süt ve süt ürünleri ile birer tatlı kaşığı eklenerek tüketilebilir.
  • Günde 50 gramdan daha fazla tüketilmemelidir. Ancak diyet – egzersiz – spor – zayıflama programlarında kullanılacaksa uzman diyetisyen aracılığı ile doz ayarlanabilmektedir. Aşırı tüketimde yoğun şişkinlik ile mideyi rahatsız edebilir.
Abone Olun
Bildir
2 Yorum
Inline Feedbacks
Tüm Yorumları Gör
Osman akgül
10 Haziran 2017 00:55

Metabolizmam gerçekten oldukça yavaş ve hiç zayıflayamıyorum bunalıma soktum iyice kendimi chia tohumunu nasıl kullanmalıyım faydasını görürmüyüm ??

ayşe deren
4 Haziran 2017 16:56

ben chia tohumunu genelde salata için kullanıyorum bağırsaklarım için de iyi gibi. tadı sadece bir şeye benzemiyor…