Cymbalta Kullananlar

Kullananların Puanı: 3.78
Cymbalta Fiyatı: 25.98 TL

Antidepresan ürün grupları arasında yer alan etkili ilaçlardan bir tanesidir ve her zaman söylediğimiz gibi reçete ile kullanılması gerektiğini de bir kez daha vurguluyoruz.

Sinir hastaları ve depresif bozuklukların yanı sıra şizofrenik tanılarda da bu ilaç tavsiye ediliyor. Etki süresi oldukça uzun ve dingin bir vücut yapısına sahip olmanızı sağlıyor. İlacın yan etkileri mevcut ve her antidepresan ilacında olduğu gibi uyuşmuş bir bünye de sizleri bekliyor.

Kimler kullanmamalı? Karaciğer ve böbrek hastası olan ya da hastalığı olan kişilerin kullanması önerilmiyor, bununla birlikte hamile kadınların da bu listede yer aldığını belirtmek gerekiyor. İlaç bebeğe belli oranda zarar verebiliyor ve sağlıksız bir doğumu da beraberinde getirebilir şüphesi ile tavsiye edilmiyor.

İlacın en büyük yan etkilerinden bir tanesi sık sık uyku getirmesidir, bu yüzden uzun yol şoförleri ve gün içerisinde çok fazla ayakta kalan çalışanlar için kullanılması pek de tavsiye edilmeyen bir ilaçtır. Dingin ve sakin bir bünye ile birlikte, halsiz bir bünyeyi de beraberinde getirmektedir.

 

İlgili Ürünler


Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

171 Yorum - "Cymbalta"

Bildir

ben başlayalı 33 gun oldu kıronik anksiyete eritrofobi var kaygı heyacan biraz azaldı bi barça özgüven amA yüz kızarması hala devam sero gereken günlük toz 60 mg yinede doktora bi sor bendeki etkileri şimdilik bu kadar işallah daha iyi olucaz allah yardımcımız olsun

Siddetli kaygi bozuklugu sosyal fobi panik atak ardindan depresyon 2 bucuk yildir hayatim felc oldu hem ruhsal hem fiziksel sikayetlerim oluyor daha oncesin de lustral kullandim 1 yil hic bir faydasini gormedim yaninda xanax iciyorum o beni sakinlestiriyor biraz heyecanimi korkularimi bastiriyor lustrali biraktim 10 ay oldu simdi cymbaltaya gecis yaptim 16 gun oldu basliyali ama ayni degisen hicbir sey yok ne zaman etki gosterecek bu hap ya 30 mg iciyorum artik delirmek uzereyim

bir kutuyu bitrdim ama bi faydasını görmedim devam etmelimiyim arkadaşlar

Eğer doktorunuzun kontrolünde alıyorsanız bu ilacı, kesinlikle devam edin derim. 11 ay oldu kullanmaya başlayalı, kendimdeki degisimi çok net bir şekilde görebiliyorum ve beni tanıyanlar da bunu söylüyor. Umarım siz de faydasını görürsünüz.

Kac mg kullaniyorsunuz ve de kullanmaya basladiginiz da ne kadar surede etkisini gordunuz acaba

uykudan sık sık uyanıyorum ama ilk günkü günler kadar değil vucut alışıyor

Bana uyku yapmıyor aksine uykuya dalamiyorum ve sık sık uyaniyorum.

Aksine uykudan uyandiriyor …sık sik uyaniyorum gün icerisinde ölu gibi yapiyor insani

göz bebegi büyümesi var buna bi ilaç bilen varmı acaba yada ne yapmalı zamanla gecermi bilen varsa yardımcı olsun lutfen

bi haftadır kullanıyorum iyi geliyo sanki ama göz bebeklerinde büyüme oldu bu beni çok rahatsız ediyo bi ilacı falan varmı acaba bilen varsa yardımcı olursa sevinirim

10 Aydır kullanıyorum 20 kilo aldım ama etkili sinir YÖK mantıklı özgüvenli negüzel bir hayat

Bende fibromiyalji icin kullandim en bastan iştahımi kesti 78 kilodan 75 dustum cok yan etkisi olmasina ragmen kilo veriyom diye sevindim ama sonra ben hic ben degildim artik saf sersem gibi oldum hic çocuklarınla ilgilenmiyen anne oldum ve ustune usluk 85 kilo oldum hemen biraktim su an kilolarim bana eziyet ama ben yine ben oldum cocuklarimi cok ozlemisim artik ilac yok hayat var

hello sorunun neydi özel deyilse

Ben bu ilacı yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. Ve çok çok memnunum. Bu ilaç öncesinde çok sinirli gergin, ve sürekli etrafina bağıran bir insandim. Gerginlikten tüm vücudum ve başım agriyordu. Fakat şimdi hepsi geçti. Daha sağlıklı düşünüyorum ve davranıyorum. Bence doktora danışmadan kullanmayın. Ilaca alışma süreci bende bir hafta sürdü.

1 2 3 7
wpDiscuz

Cymbalta Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

zibidigibibiri

3.9/ 5 puanladı

cymbalta kullanımımın üçüncü günündeyim normalde deli gibi sinirleneceğim bir olay oldu ve sakin kalabildim, sebze gibiyim. - Kaynak


viviengirli

3.8/ 5 puanladı

30 ve 60 mg olarak satılan, majör depresyon tedavisinde kullanılan beyaz mavi kapsüllerdir. bunun yanı sıra şekeri dengeler, kilo vermeye yardımcı olur. - Kaynak


birmasal

3.8/ 5 puanladı

merhaba... ben cymbalta yı 7 aydır kullanıyorum.evet yeni çıkan bir ilaç.ben 5 senedir çok çeşitli antidepresan kullandım,en iyi gelen ilaç cymbalta oldu.hiçbir yan etkisini görmedim.yalnız dikkat etmen gereken bir konu var.bu ilaçların vücutta stabil hale gelerek tam etkisini göstermesi 3 hafta civarındadır.hemen etki bekleme yani.bu süreçte gerek hissettikçe xanax kullanabilirsin küçük dozlarda.sandığın kadar ağır bir ilaç değildir xanax.dozaj önemli tabii ki.çok uzun süreli kullanırsan bağımlılık yapma ihtimali var,bu yüzden yeşil reçeteli zaten. geçmiş olsun - Kaynak


jonycooker

3.7/ 5 puanladı

kilo alamayan bünyeye kilo aldırmış, porno yıldızları gibi süre ve performans artışı sağlamış 2 ay gibi sürede paketin yarısı atıldığı halde neşe ve huzur sağlamış mucize hafif depresyon ilacıdır. en büyük yan etkisi esnemekten çene çıkmasına neden olmuştur. - Kaynak


direnmustava

3.7/ 5 puanladı

bari bir iki cymbalta içeyim de kafam iyi olsun. - Kaynak