Dermoskin Celeritt SPF25 Cilt Lekelerine Karşı Krem Kullananlar

Dermoskin Celeritt SPF25 Cilt Lekelerine Karşı Krem, 25+ faktör içeren güneş koruyucu bakım kremlerinden biri olup en önemli özelliği cilt lekelerini önlemesi, gidermesi ve oluşan lekelerin tedavisini sağlamaktır.

İçerik:

  • TSS güneş koruyucu sistemi
  • UVA – UVB ışınlarına karşı etkili
  • Octorylene
  • Ethylexyl metoxydibenzoyl metan

Dermoskin Celeritt SPF25 Cilt Lekelerine Karşı Krem Özellikleri:

  • Uzun süreli etki sağlar
  • Düzenli kullanımda cilt rahatlığı sağlar
  • Ciltteki lekeleri giderir ve yeniden oluşmasını önler
  • Güneş yanığı, güneş lekesini giderir ve önler
  • Akut veya kronik cilt rahatsızlıklarının tedavi sürecinde kullanılır
  • Cildi beslenmesini sağlar
  • En iyi etki üçüncü haftadan itibaren görülmekle beraber, maksimum performans ve etkileri gözlemleyebilmek için en az 4 ay düzenli uygulanması gereklidir.

Kullanımı:

  • Sabahları önceden temizlenmiş yüz, boyun bölgelerine ince tabakalar şeklinde yedirilerek uygulanır.
  • Yüz ve boyun bölgesi dışında kusurlu cilt alanlarına da aynı şekilde kullanılarak tedavisi sağlanır.

 

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

21 Yorum - "Dermoskin Celeritt SPF25 Cilt Lekelerine Karşı Krem"

  Abone Olun  
Bildir

1 aydır kullanıyorum ama pek bi faydasını göremedim henüz güneş lekelerim ve sivilce izlerim var inşallah fayda eder

Merheba arkadaşlar ben yillardir leke problemi yaşiyorum ve her yolu denedim işe yaramadi ama 3 ay oldu bu uruni duzenli olarak expigmen kermile kullaniyorum bir gece expigment ve bir gecede Celeritt suruyorum, sunuç harika gerçekten kandime inanamiyorum sol taraf yuzumde bir çok leke vardi ama şimdi tamamen gitti sağ tarafda sadece kuçuk bir leke kaldi oda çok açildi ve guzukmiyor bile. Yuzumde guzel bir parlaklik oluştu ve yuzum ben beyaz şimdi, aelemde herkes farkinda ve hergun bana nakadar cildin guzel olmuş soyliyorlar, kiz kardeşim yuzunde leke yok ama yinede bu urunu aldi ben gerçekten çok memnon kaldim.

Slm arkadaşlar ben eczaneden aldim ve guneşkoruyyucuyla birlikte kulanıyorum ve 1 haftada inanilmaz bir parlaklik verdi cildime tafsiyem o kulandiginiz makyaj magzemelerine haycadiginiz parayı gozünüz gormezken eczaneden aldıginızı hiç görmesin yorumlara baktım hepsi saçma ben çok memnunum ve geceleri leke gidericiyi gündüzde güneşkoruyucuyu sürüyorum

Arkadaşlar bu ürünü doktor tavsiye etti tek kullanmayın aynı zamanda üzerine cinko kremi de sürün faydasını gorursunuz

Merhabalar, ben de bir buçuk aydır bu ürünü kullanıyorum diğer yorumlarda da dendiği gibi ilk haftalarda pek sonuç alamıyor gibi hissediyorsunuz ama bir ayın sonunda farkı görebiliyorsunuz düzenli kullandığınız takdirde tabii iyi bir güneş koruyucu kremle birlikte. Bunu zaten okuduğunuz zaman prospektüsünde göreceksiniz bir ay kullandıktan sonra etkisini görmeye başlarsınız diye yazıyor, keza ben de öylece kapatıcı bir şeyler sürmeden yüzüme dışarı çıkamıyordum ve şu an öyle bir derdim yok. Ayrıca bende kırışıklık kaz ayağı gibi sorunlara yol açmadı aksine cildimin toparlandığını hissediyorum. (Bu ürünü eczacı bir arkadaşımın başka bir ürüne alternatif önerisi üzerine aldım çünkü gittiğim doktor çok pahalı… Devamını oku

Dermoskin Celeritt SPF25 Cilt Lekelerine Karşı Krem Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

gunduzdusukizi

3.8/ 5 puanladı

kaliteli güneş koruyucuları üreten firma. 6 aylık çocuktan tutun da 98 yaşındaki insana kadar herkes kullanabilir. lazer epilasyon sonrasında bile güneşlenirken, yanık izlerinden koruyan ürün. - Kaynak


mizmir7

3.8/ 5 puanladı

çok fazla sivilcem çıkmıyordu fakat azcık oynadığımda hemen izleri kalıyordu. bunun için gittiğim doktorum azelderm ve expigment i karıştırıp geceleri sadece lekelere uygulamamı söyledi. bununla birlikte sabahları da dermoskin celeritt spf25 (diğer leke kremleri kadar uçuk fiyatlı değil 49.90) kullanmamı söyledi. henüz 4 hafta kullandım ve şuan cildime hiç bir şey sürmeden dışarı çıkabiliyorum. t - Kaynak