Ella Ertesi Gün Hapı Kullananlar

Ella kullananlar yorumlarını yazabilirler.

Ella Ertesi Gün Hapı Ella’nın Yan Etkileri Nelerdir?

Ella Kullanırken Nelere Dikkat Edilmedir?

Bu gibi soruların yanıtlarını verebilir ve sorabilirsiniz.

 

Ertesi Gün Hapı Ella Kullananlar arasındaysanız, ya da merak ettikleriniz varsa yorum kısmından yazabilirsiniz.

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

4687 Yorum - "Ella Ertesi Gün Hapı"

  Abone Olun  
Bildir

Ella”yı kullandıktan sonra iliskiye girenlerin yorumları nelerdir, Ella 120 saat etkili
Öncesindeki 120 saat mi yoksa çevresindeki 120 saat mi etkili

Ella kullanıldıktan sonra ilişkiye girilmez, ilişki sonrasında bu ilaç kullanılıyor çünkü spermin rahime ulaşmasını engelliyor. 120 saat içinde içilebilir fakat ne kadar erken içilirse o kadar iyi zaman geçtikçe ilacın etkisi azalıyor. İlişkiden bir dakika sonra hemen içilse bile etkisi %100 değil. Ben ilacı içeli 3 gün oldu adet günümün gelmesini bekliyorum sonuca göre işe yarayıp yaramadığı hakkında tekrar buraya yazıp bilgilendireceğim.

Merhabalar sevgilimle ilişkiye girdik sonrasında içine boşaldım. İlişkiden 20-30 dk sonra ella hap içti. Hapın etkisi hemen tesir eder mi. Bilgi verebilir misiniz

Hap bulantı kasık ağrısı halsizlik göğüslerde şişlik gibi yan etki yapar.%100 koruması yoktur ama etkili bir ilaçtır.Adet gecikmesi ve düzensizliğine de neden olur .İçinizde şüphe oluşursa Adet geciktikten 10 gün sonra idrar testi yaparak durumun ne olduğunu anlayabilirsiniz.

Merhaba ben nisanlimla iliskiye girdim korunmasiz olarak 2 defa 1.2 saat sonra ella hapi aldim . Ondan sonraki gun tekrar iliskiye girdik ve korunmadi . Tekrar hap almadim hamile olma ihtimalim var mi bir kac mide bulantisi ve karin agrisi oluyor

Cevapla

Tek seferlik olarak koruma sağlar ikincide boşalma oldu mu ? Yaşadığın şeyler yan etki adet gecikmenden 10 gün sonra idrar testi yap .

Aynen katılıyorum ?

Merhaba ben nisanlimla iliskiye girdim korunmasiz olarak 2 defa 1.2 saat sonra ella hapi aldim . Ondan sonraki gun tekrar iliskiye girdik ve korunmadi . Tekrar hap almadim hamile olma ihtimalim var mi bir kac mide bulantisi ve karin agrisi oluyor

Ella hapı tek seferliktir sonraki ilişkiler için korunma sağlamaz ve doktorlar da bu ilacı yılda en fazla 2 kere kullanılmasını öneriyor yüksek dozda hormon içerdiği için vücut dengesini bozabilir tekrar ilaç almamakla iyi yapmışsınız. İlişkiden 1-2 saat sonra içtiyseniz %100 etki sağlamasa da ilacın yararlı olacağını düşünüyorum ama bir sonraki ilişkiniz için aynı şeyi söylemeyeceğim. Özellikle içine boşalma söz konusu ise adetiniz 10 gün kadar gecikirse test yaptırın derim. Mide bulantısı ve karın ağrısı normaldir ilacın etkisi.

Arkadaşlar acil yardımcı olun.!! Adetin 4. Gününde sevgilimle sürtünmeli ilişki yaşadık boşalma oldu fakat vajinaya kaçmış olabilir diye 48 saat sonra ella ertesi gün ilacını kullandım acaba hamile kalma riski var mı?

Adetin 4. günü dediğiniz sanırım adetten sonraki 4. günden bahsediyor olmalısınız. Biliyorsunuz ki yumurtlama dönemi adetten sonra 9-15 günler arasında. Yani bu günlerde hamile kalma ihtimali daha yüksek ama yine de kesin olacak veya olmayacak diye bir şey yok bu herkeste farklıdır tamamen vajina içine boşalma olmamış anladığım kadarıyla etrafına, üstüne vs.? Ben sanmıyorum hamile kalacağınızı ilaç içmişsiniz ama ilacın işe yaradığı konusunda hiçbir fikrim yok sonuç şaşırtıcı olabilir bende şuan beklemedeyim zaten. Ne olur ne olmaz 1-2 hafta sonra test yaptırın benim gibi mecbur beklemekten başka çare yok. Sizde ya da bende işe yaramış mı yaramamış mı görmüş oluruz.

Hayır adetliyken oldu bu olay adetimin 4. Günüydü. Evet olmadı bakireyim zaten ben..

Bende içeli 4 gün oldu henüz kanama, mide bulantısı, baş ağrısı vs. gibi belirtiler yok. Genelde çoğu bayanda hafif lekelenmeler oluyormuş tabi herkeste olacak diye birşey yok ama kafada soru işaretleri bırakmıyor değil bende merak ettim. Umarım adet günümüzde oluruz. Benimkine daha çok var ? boşalma olmuştu. Birkaç gün sonra test yapmayı düşünüyorum gelişmelerden haberdar ederim.

İnşallah ilaç işe yaramıştır canım. Haberini bekliyorum..

Bugün eczacıya gittim bir danışayım dedim. Bende herhangi bir belirti olmadığını söyledim herkeste olacak diye birşey yok bundan şüphelenmeyin dedi. Gebelik testi ne zaman yaptırmam gerektiğini sordum adetiniz 10 gün kadar gecikirse yapın şimdi net sonuç alamazsınız bekleyin dedi ama daha çok var ne yapsam bilemedim heyecanlıyım ?

Bekle canım benimde var günüme bende beklicem inşallah günümüzde oluruz da içimizde bir şüphe kalmaz..

Aynen öyle. Bekleyelim bakalım hangimizde ne çıkacak çok merak ettim

Ella içtikten sonra kanama olmaması neyi gösterir bilgisi olan var mı acaba ?

Bende içtikten sonra olmadım adet günümde olurum inşallah.. size bilgi veririm bi gelişme olursa.

Sinem tekrar merhaba, iki gün önce şeffaf su gibi akıntı geldi ve ara ara devam ediyor bu ilacın etkisi olabilir mi yoksa hamilelik belirtisi mi? Ve bir ara midem bulandı kusacak gibi oldum. Sen ne diyorsun bu duruma? ?

Canım o akıntı bende de oluyor ara ara korkma o mide bulantısıda ilacın etkisi olabilir veya kafana çok taktıysan psikolojik de olabilir..

Hıım? çok kafama takıldı şuan test yapsam bile doğru sonuç vermez ilişkiye gireli 10 gün oldu daha. Adet günüm 2 Mart olması gerek. O kadar beklemek istemiyorum doktora sordum ilişkiden 15-20 gün sonra kan testi ile anlaşılır diyor zaten benim adet günüme denk geliyor. Akıntının şeffaf su gibi olması beni korkuttu ama normal o zaman çok stres yapmama gerek yok

İlişkiden 1 hafta sonra kan testi ile belli oluyor benim bildiğim.. sen bakire misin? Kaç yaşındasın?

Bakire değilim normal ilişkiye girdim. Bende öyle biliyorum ama doktora sorduğumda ilişkiden 15-20 gün sonra kan testi ile belli olur dedi. 23 yaşındayım

Evli değilsin herhalde.. ben adet olucam bu ara karnımda bi şişlik var arada iniyor filan ama olmadım daha bi kaç gün içinde olurum İnşallah

Evli olsam zaten umrumda olmazdı 🙂 bekar olduğum için tabiki hamile kalmak istemem ? umarım birkaç güne adet olursun Sinemcim güzel haberlerini bekliyorum.

Bende senden güzel haberler bekliyorum..

Sinemcim son durum nedir? Var mı bir gelişme?

Yok ya adet günüm gelmişti normalde 3 gün filan geçti hâlâ tık yok o soğan suyunu da 1 bardak içtim içemedim şimdi biberiye ve papatya içiyorum acaba ilacın etkisi mi ki ondan mı gelmiyor ki? Sende son durum ne?

Hadi ya ? bende sen geçen bana söylediğinde yaptım ama senin gibi sonuç aynı.. bir kaç güne benimde adet olmam lazım. Belki bu yöntemler herkeste işe yaramıyor olabilir adetin gecikmesi umarım ilacın etkisidir ikimizde bekleyelim bakalım senin 10 günden fazla gecikirse test yap gelişmeleri haberleşelim yine

Canım bugün adet oldum çok şükür.. sende nasıl durumlar..

Oo çok sevindim süpeer ? 🙂
Benim aynı daha olamadım bel, kasık ağrısı gibi belirti de yok umarım bu gecikme uzun sürmez ?

Sıkıntı yapma o yüzden gelmiyor olabilir benim 5 gün gecikti ondan sonra oldum bak sende sabret umduğun şey olmayacak inşallah.

?? bakalım..

Canım son durumun ne ?

Sinem bu sabah idrarımı yaptıktan sonra çok açık pembemsi bir iki damla geldi adet oldum sandım ped taktım ama ped temiz sadece idrarımı yaparken geliyor sonra lavoboda birden yoğun kan geldi ve büyük parça parça sanki et parçası gibi.. düşük yapmış olabilir miyim çünkü devam etmedi ve hala ped temiz ? sürekli tuvalete çıkıyorum zaten bende anlamadım. Bugün test aldım sabah uyanınca ilk idrarla yapıcam negatif çıksa bile hastaneye gidip kan testi yaptıracam. Bu durumun ne olduğunu uzman bir doktora danışmam gerekiyor

Düşük yapmış olabilirsin canım tabiki uzman birine gözükmen daha iyi olur. Sonuçlardan haberdar et beni..

Sabah test yaptım negatif çıktı dediğim gibi düşük yapmış olabilirim yarına randevu aldım içimde kalmasın diye kan testi de yaptıracam doktora bir görüneyim eğer öyle bi durum varsa ne gerekiliyorsa yapılsın sana haber veririm canım..

Tamam canım..

Sinem bugün kan testi sonuçlarını aldım gebelik yok dedi ama düşük için kadın doğuma gidin dedi dahiliye den baktırdım. Kadın doğuma ultrason için geçen randevu almıştım gidemedim? dahiliye doktoru çok erken olduğu için tamamı düşmüştür parça kalmamıştır sorun olmaz yinede gidin baktırın dedi. Umarım dediği gibi olur bir de temizletmek zorunda kalmam.. Bu arada genel durumum içinde kan ve idrar vermiştim şeker hastası olduğum ortaya çıktı ve yumurtalıktan enfeksiyon kapmışım bana neler olmuş haberim yok kadın doğuma gideyim yine haber veririm canım

Bak bu vesile oldu ihmal etme canım benim bak korktuğun şey olmadı şükürler olsun.

Korktuğum şey olmadı ama ömür boyu izini taşıyacağım şey oldu daha mı iyi oldu kötü mü bilmiyorum sadece tuhaf hissediyorum.. gittim doktora Sinem gerçekten düşük yapmışım zaten enfeksiyon olması da düşükten dolayı heralde onun içinde ayrıca ürolojiye gidicem. Yani tahmin ettiğimiz gibi çıktı düşük olmuş çok erken olduğu için parça kalmamış spontan abortus ve komplet abortus dedi tam düşük demekmiş sanırım.. sadece ağrı kesici yazdı sorun yok dedi benim için kötü tecrübe oldu artık önüme bakıcam.. Lütfen sende dikkat et hata yapma ??

Canım bi cezve şu kaynat sonra çeyrek soğan koy içine demlensin ılık olarak iç adet söktürürmüş 2 günde ben şimdi içicem sende dene..

Öyle mi? Teşekkür ederim bende hemen deniyorum şimdi ? sonuca göre haberleşelim

merhaba kız arkadasımın normal adet donemı 23 ocaktı bız 22 ocak gecesı ılıskıye gırdık prezervatif kullandım bosalma olmadı ancak zevk suyu gelmıstı prezervatıf ılıskı sonrası baktıgımızda kaymıstı 1 gun sonra kız arkadasımın sag gogsu ve karnı sıstı 2 gun kasıkları agrıdı ancak adet olmadı o da ılıskıden 80 saat sonra ella kullandı ella kullandıktan 1 gun sonra adet oldu ancak kanamıasında kah pıhtıları fazla ve buyukmus sımdı gogus ve karnının sısı ındi hamilelik ihtimali var mıdır lütfen cevaplar mısınız cok stres yaptık

Merhaba, İbrahim Bey aynı sorunu bende şuan yaşıyorum. Cuma günü ilişkiye girdik ve bizde boşalma söz konusu. Dün ella içtim 38 saat sonra işe yarar mı bilmiyorum? sizin konuya gelirsek, kız arkadaşınız ilaçtan sonra adet olmuş ya hani muhtemelen adet gecikmesidir çoğu bayanlarda olduğu gibi ( stres, hava değişikliği vs. gibi durumlarda ) göğüs ve karın şişkinliği ise adet olmadan önceki en yaygın belirtilerden biri bu gayet normal. Kan pıhtılaşmasının ella ilacıyla alakası olduğunu düşünüyorum çünkü bu ilaç bazı bayanlarda böyle bir etki gösterebiliyor yani kız arkadaşınız normal adet olmuş ella ilacı nedeniyle kan pıhtılaşması olmuş adet olduktan sonra zaten… Devamını oku

Tesekkurler umarim sizinde sorununuz yokturdur umarim en kisa zamanda stresten kurtulursunuz

Rica ederim. İlacı içeli 2 gün oldu henüz bir belirti yok ben her ihtimale karşı 1-2 hafta sonra test yapmayı düşünüyorum. Eğer bende ilaç işe yaramazsa hamile isem sizleri bilgilendirmek açısından buraya tekrar yazacağım en azından herkeste işe yaramadığını görmüş olursunuz. Umarım işe yarar da güzel haberler veririm ?

Erkek arkadaşımla ilişkiye girdim ama boşalma olması korumasız olduğu için korktuk 1 saat sonra ella hapı içtim hamilelikten korkuyorum cevap verirseniz sevirinim

Boşalma olmadıysa sanmıyorum zaten ilacı içmişsiniz. Çok kuşkulanırsanız adetinizde gecikme olursa test yaparak durumun ne olduğu ortaya çıkar.

Merhaba arkadaşlar ben de ilişkiden 1 saat sonra Ella kullandım. Sürtünme yoluyla ilişkiye girmiştik ella kullandım ve şuan hamileyim. Tavsiye etmiyorum başka korunma yöntemleri kullanın.

Nasıl yani? Bende dün erkek arkadaşımla ilişkiye girdim içime boşaldı bugün ella aldım içtim bir saat önce. Sizde olduğu gibi bende de işe yaramaz mı acaba ?

İnşallah yaramaz temennimiz o yönde ?

Pardon? İnşallah yaramaz derken anlamadım??

Mehmet eğer yalan söyleyecek olsam ilişkiye girmeden hamile kaldım derim afedersin de sanane ? İlaç bünyeden bünyeye farklılık gösterir ben kaldım sen kalmazsın orası belli olmaz

Evet zaten bende de işe yaramayabilir o yüzden dedim. Bekliyorum şuan bir hafta oldu. Cansel hanım hamile olduğunuzu adetiniz gecikince mi anladınız yoksa adet öncesi kaç günde belli oluyor bilgi verebilir misiniz.

Ben adetimi oldum fakat içimde bir sıkıntı vardı idrar testi aldım 2. Çizgi silik çıktı şüphelendim doktora gittim kan testi yaptırdım doktor hamilesiniz dedi

Hadi ya ? anladım geçmiş olsun. Benimde adet olmama 20 gün var bekliyorum. Umarım bende işe yarar.

Evli misin ? Eğer evliysen çok takma kafaya ben bekarım 🙁

Evli olsam bu ilacı almazdım bile umrumda olmazdı zaten evli olanlar böyle şeylere neden takılıyor anlamıyorum. Bende bekarım canselcim senin gibi hamile kalırsam aldırmak zorundayım. Eğer özel değilse sormak istiyorum sen aldırdın değil mi?

Aldırmadım maddi durumum pek iyi değil

Hıım? anladım.. Geçmiş olsun tekrar. Şuan ne durumdasın bebek ne oldu diye sormicam sanırım çok özele giriyorum umarım herşey zamanla daha iyi olur senin için..

Gebelik kimyasal çıktı Beyzacığım . Şuan bir sorunum yok yalancı gebelikmiş 🙂

Aaa ciddi misiin ? süper! çok sevindim Cansel 🙂 kimyasal gebelik nasıl oluyor pek bilgim yok ama benim evli bir arkadaşım hamileyim demişti onun da yalancı gebelik çıktı fakat dış gebelikmiş sanırım aynı şeyler değil. Benimde bu aralar adet olmam gerek daha olmadım gelişmelerden haber veririm..

Yani embriyonun içi boşmuş . Zemin hazırlanmış fakat bebek yok öyle düşün 🙂 Psikolojikmiş yani vücudum hormon üretmiş . Bugün adetini oldun mu ?

Anladım 🙂 senin adına sevindim gerçekten. Ben hala olmadım ama ? benim adetim düzenli bu ayın 2 si olmam gerekiyordu sanırım bir kaç gün daha gecikecek duruma göre test yapacam bakalım. Sana da haber veririm

Bu tarz insanlara inanmayın sürtünme diye yazıyorlar fakat bildiğin ilişkiye girmişlerdir içinde sürtünmeyi sürtünmeyle karıştırıyorlar ilaç kesinlikle işe yarıyor..