Ella Ertesi Gün Hapı Kullananlar

Ella Ertesi Gün Hapı Korunmasız ilişkiden sonra 5 güne kadar kullanılabilen Ertesi Gün Hapı Ella kullananlar ve yorumları ile sizlerleyiz.

Daha önceden piyasada olan ertesi gün hapları korunmasız ilişkiden 72 saat sonrasına kadar bazı durumlarda gebeliği önlüyordu. İlk saatlerde alınan ertesi gün hapları %90’ın üzerinde koruma sağlarken, ilacı içtiğiniz süre ne kadar gecikirse koruması da bir o kadar gecikiyordu.

Fransız ilaç firması HRA Pharma, çiftlerin bu şikayetlerini duymuş olmalı ki, korumasız ilişkiden sonraki 5 güne kadar içilen ertesi gün hapı üretti. Ella’nın etken maddesi ‘Ulipristal’, yumurtalıklardan yumurta atılımını gerçekleştirmektedir. Diğer ilaçlar gibi Ella’nın da gebeliği önlemesi kesinlikle %100 değildir. İlk saatlerde veya ilk günde alınan ilaç sonraki günlere nazaran çok daha etkilidir.

Ella Ertesi Gün Hapı Ella’nın Yan Etkileri Nelerdir?

Mide bulantısı, kasık ve alt karın ağrısı, baş dönmesi, adet düzensizliği bilinen ve en çok görülen yan etkileridir. Bu etkileri yaşamanız gebe kaldığınızı yada var olacak gebeliği engellediği anlamına gelmez.

Ella Kullanırken Nelere Dikkat Edilmedir?

Ertesi gün haplarını sık sık kullanmanız önerilmemektedir. Bir aylık adet döngüsü içinde 1 kereden fazla kullanılması bazı sağlık problemlerini doğurabilir. Şiddetli karaciğer rahatsızlığı olanların Ella kullanmaları önerilmez. Ella kullandıktan sonra yeniden cinsel ilişkiye girerseniz, Ella son ilişkinizde etkili olmayacaktır. Adetiniz 7 günden fazla geciktiyse, karı ağrısı, göğüslerde sızlanma, mide bulantısı ve sık idrara çıkma gibi şikayetleriniz mevcutsa mutlaka doktora gidip kan testi yaptırmanız gereklidir.

Zayıflama Kategorisindeki ürünler için aşağıdaki sayfaları ziyaret edebilirsiniz.

Zayıflama Çayları

Zayıflama Ürünleri

Zayıflama Yardımcıları

Ertesi Gün Hapı Ella Kullananlar arasındaysanız, ya da merak ettikleriniz varsa yorum kısmından yazabilirsiniz.

Önemli Uyarı: İlacın yan etkileri kişiden kişiye değişiklik göstermektedir. Ella’yı sürekli korunma yöntemi olarak düşünmeyiniz. Ayrıca, gebeliği önleyici etkisi de %100 değildir.

 

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

4508 Yorum - "Ella Ertesi Gün Hapı"

Bildir

Merhabalar ben 14nde birliktelik yasadım tedbir amaclı bu ilacı kullandım keske kullanmasaydım 13gün gecikti adetim hala da olamadım test yaptım negatif cıktı benimle aynı durumda olan varsa lütfen yazarmısınız?

Ella hapını bilinçli kullanın hanımlar ilk önce içimdeki kağıdı okuyun bütün yan etkilerini göze alacaksanız için . İçindeki kağıdı olursan yan etkileri arasında adet gecikmesi olur yazıyo. Senin bünyene bağlı yani bazılarımda gecikme olur bazılarında olmaz eğer bu ay olmazsan doktora gözükmende fayda var

Adet olursan eğer haber verir misin

umarım olurum olursam haber veririm

adet oldunuzmu ?

umarım

Ella 26saatte aldım sıkıntı olur mu

Ne kadar erken alırsan o kadar iyi olur……..5 gün içinde alman gerekli

Ella hapını 3 gün içerisinde içmen lazım ve etkisi 5 gündür. Ne kadar erken içersen o kadar etkili olur. Yani bi sıkıntı olmaz 🙂

Ella hapını tam 3 gün sonra kullandık. Ayın 7sinde adet olmam gerekiyordu fakat olmadım hala sizce hamile miyim yoksa yan etkisi mi

İçindeki kağıtta yan etkileri arasında adet gecikmesi de yazıyo ama bünyeye bağlı bazılarında gecikme olur bazılarında olmaz eğer bu ay adet olmazsan doktora gözükmende fayda var

gebelik testi kullan

alamıyorum yaşadığımız yer küçük olduğundan herkes birbirini tanıyor 1 tane eczane var zaten

bitkisel testlerde var evde limon ve karbonatla uygulanabilecek testleri araştır ne kadar doğru sonuc verir bilemicem ama kullananlar var

o tarifi nereden bulabilirimki

Limonla gebelik testi yapımı
Plastik ve şeffaf bir bardağa idrarınızı yapın.
Minicik bir limonu ikiye bölün.
Bir parçasını yaptığınız idrarın üzerine sıkın.
Limonun tortuları veya minik granülleri idrarın dibine çökmeye başlarsa mutlu olabilirsiniz, çünkü hamilesiniz.
Limon tortuları dibe çökmez ısrarla yüzeyde kalırsa hamile değilsiniz.
Karbonatla Gebelik Testi Yapımı

Bir diğer yöntem ise karbonatla yapılan gebelik testidir.
Plastik ve şeffaf bir bardağa idrarınızı yapın.
1 çay kaşığı kadar karbonatı idrarın üzerine yavaşça dökün.
Karbonat idrarın üzerinde köpürmeye başlarsa hamilesiniz demektir.
Karbonat kabarmadan dibe çökmeye başlarsa hamile değilsiniz demektir.
Evde yapılan bu gebelik testleri net sonuçlar verse de biz sizlere kesin sonuç için kan testi yaptırmanızı öneririz.

Erkek arkadaşımla dün saat 4 civarları beraber olduk ve korunduğumuz kondomun yırtıldığını anladık hemen son verdik daha sonra hemen temizlemeye başladım bi çoğu elime geldi,tuvalete girdim 2 kez ve ilişkiden hemen 40-45 dakika sonra ella kullandım. Şuan hiçbir yan etkisini görmüyorum allaha şükür. 17 yaşındayım. Bi sıkıntı olur mu acaba çok korkuyoruz ? Hamile kalır mıyım

Hiç bişey olmaz

sahte ilaç ella sakın almayın eczanecilerdw kandırıyor en iyisi diye bide 53 tl den satıyorlar

Ella kullanıp hamıle kalmayan var mı ?

Ben kullandım ve hamile değilim canım sahte hap olsa eczaneler niye satsın doktora gidince de doktor da uyarırdı hem inanma öyle şeylere

bi sorum daha olacak bi gün içinde 8 kez boşaldıysa ella hap yinede işe yarar mı yani boşalma sayısı arttığında hapın etkisi azalır mı ?

Hiçbişey olmaz hapın etkisi ne kadar erken alıp almadığına bakar 🙂

sen kullandınmı canım 🙁

arkadaşlar bi sorum olacak kadınlarda hamile kalma zamanının yüksek olduğu bazı dönemler var ve hesaplamalarıma göre yumurtlama dönemini sadece 2gün geçmişim cinsel ilişkiden 1 sonra ellayı içtim acaba bi sıkıntı çıkarmı hamile kalma ihtimalinin yüksek olduğu bi anda ilişkiye girmek beni tedirgin etti ama
yinede ilk 15 saat içinde ellayı kullandım sizce bisorun çıkarmı

Ella hapını ne kadar erken içersen o kadar etkili olur merak etme hamile kalmazsın 🙂

bence kullanma bu hap sahte

Ne alaka …

merhba ben sevgılımle dün sabah beraber oldum (adetlıydım) arkamdan boşaldı ve arkadan öne dogru akmaya basladı yaklasık 10 sanıye sonra sıldım ve ardından yıkadım ve duş aldım. içime gırmesınden korkmuş olmalıyım kı baya bı stress yaptım. ve ilişkimizden 21 saat sonra ellayı içtim. Hala kanamam var ve etkılı olur mu hamıle kalmak ıstemıyorum. YORUMLAYIN LÜTFEN.

Zaten adet liy mış sin hamile olacağını sanmıyorum ilacı da içtiy sen sıkıntı olmaz

Ella yi 48 saat sonra kullandım esim Boşalma mış ti sadece zevk suyunun akmış olabileceğini söyledi..adetim 2 gün gecikti..aynı durumda olanlar varsa tedirgin olmayın ..

Adet oldunuz mu bilgi verir misiniz

BENİM SORUM HAKKINDA Bİ DÜŞÜNCENİZ VARMI MRYM HANIM YUKARIYA yazmıstım

wpDiscuz

Ella Ertesi Gün Hapı Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

Yüz

3.4/ 5 puanladı

48 liraya reçetesiz satılan ilaç. minik tek tablet ama etkiliymis. çok zaruri olmadan bence kullanılmamalı, öncesi için önlemler almak en mantiklisi. yılda iki kereden fazla kullanmayın, hormon dengesini bozuyor diye uyarıları var. ilacın ismi ella türkiye de başka bir ilaç yok suan için. - Kaynak


Katilkim

4/ 5 puanladı

hayat boyu pişman olmanıza engel olacak bir buluş ve şekerleme olmadığını unutmayın. - Kaynak


Nucifera

4.2/ 5 puanladı

ben zamanında adet oldum, sanırım ella kuvvetli bir ilaç, çok korkmayın içinizi ferah tutun, en kötü ihtimalle eczaneden test alıp yaparsınız, ama hamile olmanız düşük ihtimal... - Kaynak


Birmucide

1/ 5 puanladı

adetim beş gün geçti,sonuç hamileyim,ella işe yaramadı.Allah sağlıklı bir bebek versin artık - Kaynak


GizliKullanıcı

2/ 5 puanladı

Çok kötü bir ilaç.. Gebeliği çok iyi önlüyor ama bende vajinal kaşıntı ve akıntı yaptı. Kabus gibi bir hafta geçirmeme sebep oldu. Yani çocuk doğursam daha iyiydi dedim. Bir daha asla. - Kaynak