Laroxyl Kullananlar

Laroxyl Draje

Depresyon tedavisinde kullanılan bir ilaçtır. Beyin içerisinde düzensiz salgılanan kimyasalların depresyona ve anksiyeteye (aşırı derecede kaygılı, endişeli ve huzursuz ruh hali) neden olmasına engel olur.

 Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Eğer azilect, moverdin gibi ilaçlar kullanıyorsanız,  kullanabilmek için en az iki hafta kadar beklemeniz gerekmektedir. Ayrıca yakın zamanda bir kalp krizi geçirmişseniz veya kalp sorunları yaşıyorsanız ilacı kullanmadan önce kesinlikle doktora başvurmanız gerekmektedir.

Ayrıca diyabet hastaları ve göz tansiyon u olanlar da ilacı kullanmadan önce doktora bu durumdan bahsetmelidirler.

Bunlara ek olarak ilacı kullandığınız süre boyunca alkolden, greyfurttan ve solaryum gibi uygulamalardan uzak durunuz.

 Gebelik ve Emzirme Dönemlerinde Kullanılabilir mi?

Laroxyl, süt emen ve anne karnındaki bebeğe zarar verebilir. Böyle bir durum söz konusu ise hemen ilacın kullanımını keserek bir sağlık kurumuna başvurunuz.

 Nasıl Kullanılır?

Öncelikle dikkat edilmesi gereken doktorun vermiş olduğu reçeteye harfiyen bağlı kalarak ilacı kullanmaktır. Eğer dört haftalık süreç sonunda iyileşme belirtileri gözlemlenmezse doktorunuza danışınız.

 Yan Etkileri

Görüldüğü takdirde acilen bir sağlık kurumuna başvurulması gereken etkiler;

* İntihar meyilli bir ruh hali ve kendine zarar verme isteği.

* Ruh halinin değişmesi, huzursuz ruh hali ve uyku düzeninin bozulması.

* Çarpıntı, nefes almada zorluk çekme ve düzensiz kalp atışları.

* Deride döküntülerin meydana gelmesi.

* İdrara daha çok çıkma, ya da hiç yapamama.

Görüldüğü takdirde doktora danışılması gereken yan etkiler;

* Sürekli uyuma isteği

* Cinsel isteksizlik

* Ağızda kuruluk.

* Mide bulantısı ve kusma isteği.

 

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

120 Yorum - "Laroxyl"

Bildir

Merhaba arkadaslar bende basim agriyor die doktora gittim mr cektiler sinozit varmis bende fazlasiyla sonrasinda laroxyl ilacini verdi ne alakaysa-yorumlari okudum ve icmeye korktum acikcasi

Benim şiddetli mide ağrılarım ve şişkinliğim vardı endoskopi sonucu kronik gastrit çıktı hiçbir ilaç işe yaramadı doktorum sinirsel olduğunu söyledi ama ben neyi kafama takıp dert ettiğimi bile bilmiyorum bana birkaç ilaçla birlikte bu ilacı verdi üç gün oluyor kullanalı yatmadan önce içmemden midir bilmem ama hiç uykumu falan getirmedi daha öncede cipram gibi bi adı olan antidepresan kullanmıştım onda sadece iştahsızlık olmuştu bağımlılık falan yapmamıştı. Başka mide için alan var mı işe yaradı mı?

Ben mide için kullanıyorum faydasını gördüm.

Merhabalar 4haftadayim tansiyonumu yukseltmeye basladi birakmalimiyim acaba

Selam öncelikle
Bana da yeni yazdı Fizik doktorum bende diz ayak ağrıları ve yanmalar cok bana da yazdı doktor bu habdan gece uyumayı unuttmuşdum ağrılardan cok iyi geldi bana bu hab ama fazlası zararlımı bilen varmı kullanmadığım gün aynı eski hayatıma dönüyorum yani uyuyamıyorum

bu ilaçtan iki tane alsam kaç saat uyutur.

14-15 saat olmadi en fazla 18 saat rahat uyursun gerçi bunyeden bunyeye değişir

UYKUDA BİRŞEY HİSSEDERMİYİM UYANDIRSALAR UYANMAM NE KADAR ZAMAN ALIR

Bende ibs hastasiyim doktor banada bunu verdi siz tamamen duzeldinizmi

Yüz ve alin terketmesini azaltıyor mu

Ben 10 sene falan kullandım. İlk kullandığımda iştahımı açtı çok kilo aldım. Ama yüzümde lekelenme yaptı ayrıca yüz terlemesi gibi bir dert bıraktı.yüzüm sapır sapır terliyor özellikle yazın. 3 sene önce bıraktım bırakınca 2 ay sonra hicbisey yiyemez oldum ve 15 kilo verdim 2 ayda.sonra yine başladım ama dozu azalttım şu an hiç içmiyorum ama bu terleme ve kafamda ve yüzümde yanma hissi geçmiyor malesef. Yani terlemeni azaltmaz bilhakis arttırır

Merhaba arkadaslar. Bende bisiy sormak istiyorum umarim yardimci olursunuz .benimde bel agrim oldu doktora gittigimde kas gerilmesi oldugunu soyledi ve bu ilaci verdi . Bu konuda hic kullanan varmi eklem yada kas agrisina iyi gelirmi bilgilendirirseniz cok sevinirim .

Evet ağrı kesici olarak iyi ama bağımlılık yapacağı için düzenli kullanmanı tavsiye etmem

Söylediğin rahatsızlıklara alakası yok

BU HAP UYKU YAPAR MI YAPARSA ETKİSİ NE KADAR

Bana çok uyku yaptı ama bir tanidigimda kullanıyor ağrı kesici olarak onda uyku falan yapmamış yani en azından bendeki gibi bütün gün uyuma hissi olmamış

Evet uyku yapiyor ictikten bir saat sonra etkisini gosteriyor ama sabah gene normal sekilde uyaniyorsunuz uyku yapmiyor sadece uykunuzu getiriyor

ilacın uyku süresi ne kadar ? lütfen cevaplayın

Herkeste aynı etki olmuyor yani tatil gününde bir içip dene bana çok uyku yaptı ama sana belki yapmaz

Dedigim gibi eger isin gucun varsa sabah erken kalkmak zorundaysan kullanma derim öğlen 15.00 gibi kalkmisdim bir keresinde ilk içtiğim zamanlarda 16 saat rahat uyutuyirdu zaten ictikten yaklasik 1 saat sonra uykunu getiriyor fazlasini asla icme derim 5 tane icip 2 gün felan uyuyan var…

Evet yapar

yaparsa etkisi ne kadar

Öyle top patlasa uyanamayacak gibi bir uyku yapmıyor yani sabah kalkıp işe gidebilirsin ama aptal gibi olursun yani beynin uyur kendini ise pek veremezsin.

ben uykusuzluk için doktora gittim ve bu hapı verdi 10 mg lik daha yeni kullanıcam inşallah faydasını görürüm ama bağımlılık yapmasıını istemiyorum uyku düzenim yerine girsin bana yeter

1 2 3 5
wpDiscuz

Laroxyl Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

musaitbiyerde

3.9/ 5 puanladı

bu ilacı niye kullandığımı benimde anlamadığım ve inatla kullanmamak istemememe rağmen doktor ve annemin ısrarları sonucu kullandığımdır. arkadaş bunu bana nie verdinizki benim mide ve reflü sorunum vardı birde garip ağrılarım. elli bin doktor dolaştıktan sonra birşey bulamayınca!!! psikolojik demelerine veriyorum. iyi de ben 2 yıl önce cipralex kullanmıştım ilk zamanlar ben aldığım anda bende uyku yapardı ama artık yapmıyor (cipralexi bağırsaklarımda düzensizlik!! spastik kolon adı altında vermişlerdi onuda niye aldığım tam olarak belli deil) şimdi bunu aldık etkisi yok hesapta beni uyutacak onu bırak bir sürü abuk sabuk etkisini gördüm, ağız kuruluğu , midemi mahvetti . heçbirşey anlamadım. bu arada neredeyse silah zoruyla yaptırdığım testte d vitamini yetmezliği vardı gittiğim doktorlar yapmaz desede hayatım boyunca olmayan şeyi bir anda görmek vucudun iptale bağlaması da pek normal gelmedi bana. yarın bir fizik tedavi doktoruna gideceğim bakalım o ne der. ne olduğunu ne işe yaradığını anlamadığım ilaç lakin midemde sorun var belki ama düzeliyordu bu meretten sonra daha bir garip oldu. ilk defa uyku sorunu cekenler cipralex kullansın en azından abuk sabuk yan etkileri olmaz. - Kaynak


whiskeysour

3.9/ 5 puanladı

filleri bile uyutabilen bi ilactir.atarax,rexapin de neymiş! - Kaynak


unutamamseni

3.9/ 5 puanladı

Teşekkür ederim.Sana da çok geçmiş olsun.Diderali ben de kullanıyordum şimdi ikisini de bıraktım.Laroxyl feci uyku yapıyor çünkü.Sadece şiddetli ağrım tuttuğunda laroxyl içiyorum. - Kaynak


piskolecikdeli

3.9/ 5 puanladı

laroxyl diye bir kas gevşetici var. 10-25 mg tabletleri var. yazdır bi doktora. uyumadan 2 saat önce al. uykunun tadını çıkar :) - Kaynak


zamartakus3

3.8/ 5 puanladı

İşte bunlar hep yalniz kalarak öğrenilen, mutlu olma eylemleri.. Uyuyup unutucam, uyumuyosam cikolata, uyuyomuyosam glikoz veya laroxyl.. - Kaynak