Tritone Forte Kullananlar

Tritone Forte (Leke Kremi)

Tritone Forte cilt lekeleri ve depigmantasyon (ciltte lekelenme ve renk farklarının oluşması) benzeri sorunların çözümüne yardımcı bir krem.

Güneş, hamilelik ve yaşlılık gibi bir çok nedenden ötürü ciltte meydana gelen lekelerin giderilmesi için tavsiye edilir. Cildin daha homojen bir renge kavuşmasını ve daha gergin, pürüzsüz bir hale gelmesini sağlar.

Nasıl Kullanılır  

Sorunlu bölgeye sabah ve akşam olmak üzere iki kez uygulanır. Uygulama esnasında kremin iyice cilde yedirilmesine dikkat edilmelidir.

Özellikle güneşin daha tehlikeli olduğu yaz aylarında ise kremi sürdükten sonra 50 faktör bir güneş koruyucu kullanmadan güneşe direk olarak maruz kalmamakta fayda vardır.

Dikkat Edilmesi Gerekenler

Tritone Forte Kremin yan etkileri yok denebilecek kadar az. Ancak kremi özellikle ilk uyguladığınızda hafif ve yanma ve karıncalanma hissetmeniz normal.

Daha önce peeling gibi cilt soydurma işlemine başvurmuş olanlar ve hassas bir cilt yapısına sahip olanlar kullanmadan önce kesinlikle bir uzmana danışmalıdır. Kremin ağız ve göz ile teması halinde ise bol su ile yıkanmalıdır.

 

Abone Olun
Bildir
50 Yorum
Inline Feedbacks
Tüm Yorumları Gör
Sinan
15 Haziran 2018 19:31

Bu kirem hic bi ise yaramiyo paraniza yazik gercekten aldim ben ve hic bir etkisi yok

Zühal
26 Ekim 2017 23:49

Yaz baslangicindan bu yana kullaniyorum.ciddi anlamda lekelerim açıldı.fakat asıl bu güneş lekerin tedavisi ekim ayından sinra olurmuş.yine düzenli bir şekilde kullanmaya devam edicem.tavsiye ederim.

can can
23 Haziran 2017 17:44

Merhaba arkadaşlar ben önce 30 faktürlüğünü kullandım, nisanda ise tritone forte’yi kullanıyorum lekelerim de ciddi açılma oldu güneş kremiyle dikkatli bir şekilde emin olarak kullanabilirsiniz, şimdi kremim çok az kaldı kullanmaya devam ediyorum gelişmeleri yine yazarım herkese geçmiş olsun

Emine
4 Mart 2018 23:42
Reply to  can can

Merhaba ben de aldim dudak üstunde lekelrim var bir aydan fazla oldu herhangi bir etkisini görmedim etkisini görmem cok mu etken bilemedim siz kaç ay kullandınız

Cemre
11 Haziran 2018 14:18
Reply to  can can

Gerçekten işe yarıyor mu Dr kullan dedi ama soyulma yapar korkusu var bnde

Rahşan
10 Haziran 2017 14:30

Bu kremi sadece nokta nokta ola lekelere mi surucegiz yada tüm yüzümüze mi ciltte sorun oluşturur mu

1 3 4 5

Tritone Forte Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

mytwins

3.9/ 5 puanladı

Canım içerikleri benziyor aslında ben de ikisi arasında kaldım ama baya bir araştırdıktan sonra tritona karar verdim niacinamide var içinde.Zaten tritone ve unitone adları değişerek satılmış sanırım bir ara.Yurtdışında satılan meladerm diye bir krem var para iade garantili ben bir türlü getirtemedim Türkiyeye.ma meladermde iki haftada etkin sonuç diyor bunda ise 6 ayda:KK43:(AAma bunun içeriği ona çok yakın bir de aldığım güneş kremi de lekeler için çok methediliyor baktımki drlar öneriyor aldım bakalım başladım kullanmaya yazarım gelişmeleri.İkisine 150 Tl civarı verdim.Güneş kremine pahalı diye yorumlar yazılmış ama ben sebamed kullanıyordum onun 75 liğine 5o tl civarı ödüyordum bu krem 150 lik ve 75 lira pahalı değil yani gramajı fazla. - Kaynak


marduks

3.8/ 5 puanladı

ben de tritone fort ile unitone arasında kaldım.. bi eczacıya sordum o unitondan daha iyi sonuç alıyorlar dedi.. bi seti var unitonun leke açıcı krem ve yüz yıkama jeli var ama eczacıda fiyatı 100 dü nette 75 di netten spariş vericem bir de tritone nin 50 faktörlük güneş koruyucusunu.. şimdi aklım karıştı acaba tritone fort mu alsam hangisi daha iyi ? sen unitone un içeriğine de baktın mı?lumiskin diye bi madde varmış ve lekelerde etkiliymiş.. bi de bunlara benzer neostrata diye bi krem de var.. hangisi daha etkili acaba - Kaynak


eleonora

4/ 5 puanladı

sadece geceleri ve ilk başlarda hassasiyet görülürse günaşırı kullanılması, bir hafta sonra her gece kullanılması gereken sivilce ve izlere etkili krem. içersindeki retinoik asit aynı zamanda kanıtlanmış etkili bir anti-aging içeriktir. kullanıldığı zaman gündüz bepanten, neutrogena gibi nemlendiriciler ve güneş kremi sürülmeli, cilt sık sık nemlendirilmelidir, çünkü cildi soyarak yenileyen bir kremdir. - Kaynak


chrysta

4/ 5 puanladı

kullanırken beraberinde mutlaka güneş koruyucu kullanılması gereken ilaç. yoksa yüzünüzde gayet hoş lekeler olabilir. öyle dandik bir krem falan da değil baya baya yüksek faktörlü, iyi bir şey kullanmak gerekiyor. üstelik kışın bile güneş koruyucusu gerektiyor, öyle amaan güneş mi kaldı, ne olucak canım şu kadarcık kremden derseniz, lekeler garanti. cildi çok kuruttuğu için beraberinde bepanthen kullanmakta da fayda var. ama bu güneş ve kurutma problemlerine rağmen müthiş bir ilaç. evet, önce cildi berbat ediyor, kurutuyor, sivilcelendiriyor ama sonra mis gibi pürüzsüz bir cildiniz oluyor. - Kaynak


kartondan sut

3.9/ 5 puanladı

gece sürülmesi ve sürüldükten sonra yüzün hiçbir ışık görmemesi gereken krem. en etkili kullanım şekli budur. müthiş etkili kremdir ayrıca. not: sürerken de karanlıkta sürünüz ve bir nohut büyüklüğünde olmasına özen gösteriniz. gerçi nohut katılığında bir krem değil ama. - Kaynak