Uzamax Kullananlar

Uzamax doğal içeriğe sahip bir gıda takviyesi olsa da halk arasında boy uzatıcı olarak bilinir. İçeriğindeki bakır, çinko, fosfor, omega 3 ve 6, folik asit ve vitaminler sayesinde kemik gelişimine, kemik erimesine, vücudun daha dinç olmasına yardımcı olur.

İşe Yarıyor mu?

  • Büyüme ve boy uzaması eklem yerlerindeki epifiz uçlarında meydana gelir. Ortalama olarak 18 yalına gelindiğinde ise bu epifiz uçları kapanmaya başlar. Doğal olarak bu yaştan sonra uzamanın gerçekleşmesi mümkün değildir.
  • Bir boy uzatıcı değildir, sadece bir gıda takviyesidir. Günümüzde yeterli beslenme imkanları bazen mümkün olmadığı için içeriğindeki bitkisel özler sayesinde bir gıda takviyesi olarak kullanımı faydalı olabilir, bunun için de öncelikle doktordan tavsiye almakta yarar vardır.

Yan Etkileri

  • Bitkisel içeriğe sahip olduğu için bir yan etkisi gözlemlenmemiştir. Ancak fazla doz alımından kaçınılmalıdır. Beklenmeyen bir etki görüldüğünde ise acilen doktora başvurulmalıdır.

 

Yorumlarınız Bizim İçin Çok Değerli!

20 Yorum - "Uzamax"

Bildir

Arkadaşlar sakın böyle bir şeye paranızı ziyan etmeyin ben 17 yaşindayim yani uzamanin devam ettigi yillardayim fakat bu ilacın vücuduma hiç bir faydası olmadi kesinlikle boyle bir seye para vermeyin günde 200 kere zıplasanız bu ilaçtan daha faydalı olur zaten iyi yorum yapanlarda bu ilaci üreten kişiler ayni kişi hem soru soruyo hem cevap veriyo SAKIN diyorum.

Ya bende alıcam ama güvenemiyorum bazı ilaçlar ölüme bile götürebiliyor sonuçta kullananlar yazarsa iyi olur lütfen kullananlardan rica ediyorum sonuç aldınız mı yan etkileri var mı şimdiden teşekkürler

Uzamax Kullananlar Sosyal Medya Yorumları

cun ta

4/ 5 puanladı

bir kayseri markası olan buharanın ürünüdür, bitkisel takviyelere mesafeli olanlar genelde hap ya da kapsül dışındaki formatları tercih etmektedir. üreticileri, buhara ürünlerini yalnızca http://www.bitkibahcesi.com/ üzerinden pazarlamaktalar. bu site üzerinden ürün hakkında üreticilerle iletişime geçilebilir. - Kaynak


donungözüküyor benja

4.1/ 5 puanladı

türk icadı aktarımsı ek besindir.kayserili bir aile tarafından yapılıyor.kullananların baya memnun olduğu söyleniyor her yaştan insanın kullanabilmesi amaçlanmış. boy uzamasında çok etkili olmasıyla ünlenmiştir ancak uzama kişiden kişiye göre değişebilir tabiki - Kaynak


TugcEdward

4/ 5 puanladı

ben şu anda kullanıyorum üçüncü kutuya başladım ama yanında bide omega-3,6,9(balık yağı hapına benziyo)diye bir şeyde kullanıyorum ayrıca günde 500 kerede ip atlıyorum ve şuan için 2 santim uzadım tabi ben daha çok az zamandır kullanıyorum sana yardımcı olurmuyum bilmem ama sölemek istedim bu arada 17 yaşındayım - Kaynak


dErYAmaDa

4/ 5 puanladı

16 yaşındayken boyum uzasın diye "uzamax" diye bitkisel bişi kullanmıştım 2 ayda 2cm uzayıp 2 kilo almıştım ( iTiRAF ) sonra bıraktım .. - Kaynak


yesil basli govel hulk

4.3/ 5 puanladı

para tuzağıdır. hayır, kullanmadım ama çok belli. hiçbir ilaç sizi ergenlikten sonra 10-15 cm uzatmaz. internette araştırdığınızda hep reklam amaçlı ilacın işe yaradığı söyleniliyor. inanmayın, kanmayın, almayın. genetiğinizde uzun boylu olmak yok ise olamazsınız zaten. boyunuzla barışık olun, hayatınıza kısa boylu olarak devam edin. - Kaynak